Re: TPSA <-> MAN - cięcia ?? :(

Autor: mathom (mathom_at_pifpaf.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 18:04:26 MET

Co za dolina. Widzę, że w całej Polsce to samo. Do wcssu we wrocku tak samo
pingi skaczą :/ Koniec świata. Ale chyba macie racje - cała tepsa jest
zapchana, bo z neo+ mam do tpnet.pl pingi dochodzące do 100 ms :/. Porwali
się znowu z motyką na słońce. Skąd my znamy te metody. Nie ważne jak - ważne
ile :/
Proponuje może jakiś wspólny protest do mana i tepsy. To już trwa prawie 2
tygodnie!!! A jaką mamy alternatywę - czekać aż niemieckie firmy zbudują
nowe szkielety ?? :( Szkoda gadać...

ps. Jak jedno wejście ? Zrób sobie tracerouta - w każdym mieście jest bramka
man-tepsa. Chyba, że się mylę. :/