Re: zakaz dzielenie ADSL

Autor: Arkadiusz Chochowski (zelachan_at_interia.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 13:37:56 MET DST

> Doprawdy powołują się na bardzo wiarygodne źródło ;).

Moze i tak, natomiast ciekawe jest, ze ze strony internetdsl
wyparowala odpowiedz na pytanie:
"Czy możliwe jest za dodatkową opłatą udostępnienie dostępu
do Internetu DSL TP w lokalnej sieci ?"
a w Lublinie od prawie 2 miesiecy BOK mnie odprawia z kwitkiem
twierdzac ze nie maja jakis tam modemow i dlatego nie moga
mi podlaczyc DSL'a. Co ciekawe linie na ktorej mial byc
ten DSL zalozyli i juz nawet mi rachunki za nia przysylaja.
Jak to ta "nasza" tpsa sie zmienia na lepsze - wprost
nie do uwierzenia ;).

pozdrawiam

--
Arkadiusz Chochowski | "Everything should be made as simple as
zelachan_at_interia.pl  |  possible, but not simpler" - Albi