Re: zakaz dzielenie ADSL

Autor: MSZ (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 23:19:56 MET DST

Dnia 2003-10-22 21:55, Szymon Sokół napisal(a):

> Mam wrażenie, że zarówno internetDSL, jak i Neostrada/Neostrada+ to jest ADSL
> (*Assymetric* Digital Subscriber Loop) - tak w Neostradzie, jak i w iDSL

Tak. "iDSL" ktoś sobie skrócił z "InternetDSL".

> przepustowości downloadu i uploadu nie są jednakowe. Rozróżnienie na Neostradę
> i iDSL ma charakter bardziej organizacyjno-handlowy, niż techniczny.

Głównie ale AFAIK nie do końca. Neo+ używa PPPoE (a wynalazcę tego g* to bym
osobiście zatłukł tępym młotkiem), iDSL tego co kiedyś "stara" Neostrada -
ethernet bridge over ATM (czy jakoś tak).

--
M.S.Z.                 # Niezależnie od tego, jak wielki jest
Mechanical             # twój sukces, czy jak tragiczna klęska,