Re: [OT] 22 % VAT - pytanko

Autor: Posesjusz (posesjusz_at_wp.pl_spam_)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 18:58:28 MET DST

: Za DOSTEP do Internetu - 7 %
: Za wszelkie inne uslugi zwiazane z samym dostepem - 22 %

U mnie to wygada tak:

1. Place abonament dostep o predkosci 921 kbps, do tego miesiaca z VAT-em 7 %, teraz przyszlo naliczone z 22 %

2. Place za dzierżawe łącza (chodzi o kabel ktorym mam doprowadzony net), czyli tu bylo zawsze 22 % i tak zostalo.

A wiec punkt pierwszy sie nie zgadza, powinno byc dalej 7 % i ten podatek wzrosnie do 22 % w maju przyszlego roku, czy inaczej ?
Chyba prowider by mi nie robil kawalow z VAT-em i sprawdzili to dokladnie, a moze jednak nie ?