Re: pytanie

Autor: rg (rg_at_ll.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 12:46:12 MET DST

> Zapominj tej firmy juz nie ma przynajmniej od 3 m-c. W polsce jest cala
> masa ludzi oszukanych przez ta "firme". Przenies domena do jakiegos
> akredytowanego przez ICANN rejestratora, to w przyszlosci nie bedziesz
> mial podobnych problemow.

Witam serdecznie

To jest jakis koszmar,
znowu pojawila sie stronka firmy po 2 dniach nieobecnosci
jednak tym razem juz bez numerow telefonow
tylko z adresami email do kontaktu na ktore pewnie nikt nie odpowiada,
oraz numerem konta.
Tak sie sklada ze 17.10.03 wplacilem im na konto 44 zl
za rejestracje domeny *.us, penie nic z tego nie wyjdzie.

Czy moze mi ktos polecic godnego polskiego rejestratora
ktory rejestruje domeny *.us.
Pozostale domeny przenioslem juz do innego rejestratora
ale problem mam z domenami *.us nie bardzo wiem
gdzie jes przeniesc.

poz.
r.g.