Re: TPSA pieiominutowe przerwy. Pieciominutowe!?

Autor: Marek Cybulski (mcybulski_at_CIACHNIJ_TO.nimrodel.internetdsl.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 11:44:06 MET DST

Marek Cybulski wrote:
> p.s. nie jednak nie zdazylem tego poslac bo znowu siadło... nooo moze
> teraz zdążę.... szybko szybko

zeby dodać nieco obiektywizmu do powyższego. ogólnie funkcjonuje
sprawnie... dodam w _mojej_ lokalizacji. za reszte sie nie wypowiadam.
chociaz ostatnio checkservice troszke mi podrzuca maili w stylu

,,Service http on host www.wp.pl (port: 80) timed out on Sun Oct 12
16:51:25 2003!
That means that the port seemed to be open, but designated service
doesn't seem to be working."

przy srednim dziennym wysyceniu łącza 110Kbit
mc

--
Pozdrawiam.                  [Why use Windows since there is a door.]