Re: Nowy regulamin dla usługi SDI

Autor: owz (owz_at_NOSPAM14.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 18:10:11 MET DST

Mateusz Papiernik [mati_at_maticomp.net] napisał(a):

> poza tym z autopsji wiem, ze na grupy typu polip pisza ludzie glownie
> niezadowoleni z uslugi, a nie ci zdowoleni - tak wiec w internecie w
> postach przewaza wiekszosc "neostrada sie sypie". Pewnie gdyby
> przeprowadzic ankiete wsrod wszystkich uzytkownikow to proporcje
> wypadlyby inaczej.

Wnioski można wyciągnąć śledząc grupę pl.internet.komunikaty, z tego co wiem
od moich znajomych większość jest zadowolona z Neo, a nawet jeśli zdarzają
sie 2-3 awarie dziennie w skali kraju to uważam, że to mało. Neo imho jest
dobrą usługą tylko, że jak narazie jej cena trochę odstrasza w porównaniu z
innymi krajami czy mniejszymi operatorami sieci radiowych np. no ale trudno
taka polska rzeczywistość.

--
owz
owz<at>14<dot>pl