Re: odswiezanie tepsianego dns

Autor: dawid (rot13.fxrvy_at_tnmrgn.cy)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 13:32:21 MET DST

On Thu, 9 Oct 2003 08:09:16 +0000 (UTC), "Jakub \"Venom\" Zukowski"
<venom_at_nospam-venomski.com> wrote:

>hehehe... to napewno przez twoja reakcje..
Nie zrozumiales mnie, jako reakcje mialem na mysli dodanie drugiego
secondary i odswiezenie wpisow u registrara. Ja nawet nie myslalem o
mailowaniu do tpsy lub temu podobnych zabiegach.

>tpnet bal sie paniki i buntow wiec wzial sprawy w swoje rece i naprawil
>usterke dot. tylko i wylacznie twojej osoby. :)
:)
trzeba miec nadzieje, ze kiedys, gdy klient bedzie mial pelna
mozliwosc wyboru operatora a ceny uslug beda obarczone taka marza, ze
bedzie trzeba rywalizowac o klienta aby przezyc wsrod konkurencji
takie dzialania beda prowadzone, pozyjemy zobaczymy.

>TPSA firmy ma daleko gdzies a co dopiero zwyklych userow... ;]
kiedys wpadli na pomysl, ze userom nie trzeba darmowych minut w
abonamencie i w pewnym momencie im sie to odwidzialo jak zaczeli
tracic klientow, z czasem i z internetem bedzie podobnie, ale to juz
dyskusja OT.

Pozdrowionka
dawid