Re: Chello Plus??

Autor: Jaroslaw Puchala (yarwa_at_NO.SPAM.yarwa.no-ip.org)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 10:09:04 MET DST

Użytkownik "Alex D. B." <agiees_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jaroslaw Puchala" <yarwa_at_NO.SPAM.yarwa.no-ip.org> napisał w
> wiadomości news:blud2a$jc7$1_at_SunSITE.icm.edu.pl...

> Nie widze sensu. wyraznie drozej, a nie sadze zeby WOGOLE lepiej.
> szybkosc i tak jest ok 20-30k, a kilka kompow rozdzielisz np freebsd.

He?? Ja tam mam juz z drugi rok chello i nie narzekam 50-60kb/s maxymalnie
mialem 100kb/s, kumpel ma tak samo.

> [...]
> 1. lamedministratorzy - nie "umnieja" zrobic dobrze transparent proxy.
> (ignoruja wytykane bledy mowiac "u pana jest zle")
> 2. blokowanie ruchu PRZYCHODZACEGO - nie ma o tym slowa w regulaminie (80)
> 3. BOK zglasza sie juz po 20 minutach (dzis testowane, 2 razy, raz
> rozlaczenie)
> 4. zgloszenie awarii modemu dzis - "monter" przylezie w za dwa dni,
gdzies
> tak miedzy 18 a 21 (!!!)
> 5. montowanie rozwalonych modemow (chyba ma plyte peknieta)
> 6. moze dotrwam do konca cyrografu i mnie krew nie zaleje. ale ani minuty

Zadnych problemow z łączem, modem w pelni sprawny nic sie nie działo, jesli
cos sie dzieje od razu jest naprawiane. W sumie to monter też przychodzi
miedzy 18-21 ale mi to pasuje bo wczesniej nie ma mnie w domu :P No jedynie
moge sie zgodzic z punktem 3, denerwujace to jest.

Pozdrawiam