Re: Netia Czy polpak ?????

Autor: kamil kapturkiewicz (horizn_at_wytnij.wp.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 00:45:32 MET DST

Tomasz Delbowski wrote:

> Witam Mam zamiar założyć 1Mb łącze nie moge się zdecydować czy brać z
> Polpaku czy z Netii prosze o informacje
>
> Dzięki

jak juz chcesz netie to bierz PRO bo w standardzie maja 'obciete'
wyjscie do telii :) i w zasadzie oprocz czasu reakcji i ilosci IP tym
sie standard rozni od pro. jakies 1,5 roku temu jak bralem 512Kbit
standard to mialem pingi na swiat po 20ms po kilku miechach skoczyly do
300 i tak jest do dzis. najlepsze jest to ze poczatkowo to reklamowalem
w boku, ale nikt mi nie odpowiadal. dopiero po jakims czasie zauwazylem
ze w pro tego nie ma i sam sobie na reklamacje odpowiedzialem. juz pod
koniec umowy z netia na bdi napisalem maila do pana w netii, ktory mi
odpisal ze nie jest za to odpowidzialny i ze mam meczyc bok w tej
kwestii, ale tak jest w standardzie w calym kraju, natomiast w pro tego
nie ma :) i choc jest drozsze to warto wziasc pro. mam nawet jeszcze
tego maila :)

reasumujac jesli cie stac to warto wziasc pro, bo ladnie dziala, jesli
nie potrzebujesz wyjscia w swiat to standard po pl tez ladnie dziala.

pozdro.