Re: Jesli mozna sie podpiac...

Autor: Neji (no_at_email.com)
Data: Sun 05 Oct 2003 - 19:59:54 MET DST

Ucho <ucho3000_at_poczta.onet.pl> napisal/a:

> Z dyskusji na alt.pl.emule wynika,że tp blokuje strony www z linkami
> do emule: sharereactor.com i osloskop.net. Klienci TP dostają
> connection refused chyba, że uzyja proxy. Czy ktoś moze to
> potwierdzic ?

Sprawa SR i oslokop.net jest juz raczej jasna - ja pisze w podobnej
sprawie. Mam nadzieje, ze nie bedziecie miec mi za zle, ze sie
podpinam pod ten topic - w sumie chodzi o to samo, ale do rzeczy.

Ostatnio zauwazylem, ze coraz wieksza ilosc stron www blokuje moj
IP. Stron tych nie moge otworzyc, dopiero pojawiaja sie po uzyciu
proxy. Nie wiem tylko, czy to ja jestem wybrancem, czy blokowana
jest np. cala Polska. Jak juz mowilem, stron takich jest juz calkiem
sporo, podam wiec trzy konkretne linki:
1) http://a.scarywater.net/naruto/
2) http://www.acidmist.com/
3) http://www.saiyaman.info/bt/

Ze stronami mozna jeszcze sobie poradzic, ale coraz czesciej
jestem takze blokowany przez trackery BitTorrenta (p2p). To juz
przestaje byc zabawne. Czy ktos z Was ma podobne problemy?

Pozdrawiam
Neji