Re: Cos dla posiadaczy SDI

Autor: richie (urip_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 21:18:15 MET DST

On Fri, 3 Oct 2003 23:06:10 +0000 (UTC), adas <pisz.na_at_adres.w.stopce>
wrote:

> ^^^^^^^^^^^^
>>
>Możesz rozjaśnić? Jeśli transfer wychodzący zapcha mi całe pasmo to i tak
>nic nie przyjdzie... czy to będzie 115kbps czy 1Mbps uploadu? Zgadza się?

Jeśli transfer wychodzący nie będzie nijak kolejkowany (tudzież tylko
zwyczajne FIFO) to zapychając upload na maxa przytniesz sobie
download.... niezależnie ile byś tego pasma downloadu miał. Aczkolwiek
im bardziej asymetryczne łącze - tym łatwiej tego doświadczyć (i tym
bardziej dotkliwe konsekwencje)

richie

--
Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.