Re: dzielenie NEO

Autor: Xeite (xeite_at_o2.pl)
Data: Fri 03 Oct 2003 - 11:32:20 MET DST

"Bartosz "Beerman" Mierzwiak" <beerman_at_usbrowarek.home.pl>

> I co ? Twoj znajmomy pozwolil im bez nakazu sadowego buszowac po
> mieszkaniu w poszukiwaniu kabli wychodzacych do innych lokali ?

Nie wiem nie wnikalem w szczegoly az tak, wiem ze wpuscili ich do budynku
jego rodzice, nie spodziewali sie ze to jakas kontrola.

> W jaki sposob stwierdzili ze po tych kablach "udostepnia" sie
> neostrade ? Pozwolil im sprawdzic konfiguracje routera

Nie mam zielonego pojecia, pytanie bylo czy mozna sprawdzic - widac mozna
skoro teraz musi placic kare. Mnie to zwisa, nie dziele z nikim, nie
zamierzam tego robic, wiec i nie dowiadywalem sie szczegolow ktorych ci tak
potrzeba.

> Kupy sie IMO nie trzyma to co mowisz . ;/

E tam, za duzo piwa, proponuje odstawic i przeczytac raz jescze ;]

--
X.