Re: Cos dla posiadaczy SDI

Autor: Jaroslaw Sakowski (john_at_doe.spam)
Data: Wed 01 Oct 2003 - 21:45:35 MET DST

In article <3f78c666.4771210_at_news.tpi.pl>, Dariusz K. Ladziak wrote:

> A jak sie ma staly, gwarantowany adres IP na SDI do dynamicznie i
> losowo przydzielanego w Neo+ ??? Jak beda za cene Neo+ dawali stale IP

Praktycznie rzecz biorac sensowna oferta (poza SDI) to jest dla
uzytkownikow roznych od M$ (to jest kluczowe, te strony win WWW :(((),
Kazza, p2p do filmow i okolic dopiero adsl. A to jest zdaje sie
ok 100 zl wiecej za niepotrzebne mi absolutnie do niczego 512 kb
do pobierania.

> (jedno, nie cztery jak w iDSL-u, swoja droga glupszego pomyslu jak
> klasa z dwubitowa maska nie potrafie sobie wyobrazic - toz to pozwala
> na postawienie jednego, slownie JEDNEGO hosta - jeden adres na siec,

No w rzeczy samej :))

> jeden na broadcast, jeden na router i jeden na host...) to oferta NEo+
> bedzie lepsza niz SDI.

Jeszcze musi byc to urzadzenie tak samo niezawodne i dawac sie sterowac
z otwartych standardow typowych (podobno sa problemy z rejestracja
hasel na adsl bez M$ i IE, jeszcze tego nie testowalem ale chyba mi niedlugo
grozi w firmie).

Ja tam mam nadzieje ze dzialajace SDI zostawia.
W ogole oferty TPSA sa jakies paranoiczne, inni ISP jeszcze gorzej
chyba. Naprawde nie moge zrozumiec dlaczego polpak-t 28kb kosztuje
chyba z 800-1000 zl (na modemie Motoroli) - przynajmniej tyle kiedys
w pracy placilismy. To by byly fane oferty do domu i przy okazji wywalilbym
telefon i zostawil druty.

--
Jarek
e-mail: js_news monkey monolit.polfurs.org