Re: dzielenie NEO

Autor: Przemek Ostrowski (przemek_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sun 28 Sep 2003 - 22:42:51 MET DST

"owz" <owz_at_NOSPAM14.pl> wrote in message news:bl6mjs$30f$1_at_news.atman.pl...
> Mam takie pytanie. Czy jest możliwe wykrycie na odległość, że NEO jest
> podzielone? Czy można to sprawdzić tylko fizycznie?
> --
Mozna sie domyslac na podstawie np zwiekszonego TTL,dużej liczby numerów
sekwencji połączeń TCP/IP albo wolumenu ruchu generowanego przez
użytkownika.
Jezeli Cię to zagadnienie interesuje to poszukaj sobie w necie informacji o
sposobach skanowania sieci za firewallem/proxy i znajdziesz wyczerpującą
odpowiedź na swoje wątpliwości.
Nie mowiac o kablach ktore sie wija po korytarzu lub za oknami.Samo
dzielenie neo nie jest przestępstwem, tylko udostepnianie poza lokal.Jezeli
chcecie, to załóżcie organizacje lub inny byt w rozumieniu prawa i niech ona
mieści sie w kilku lokalach, wtedy to jest raczej nie do obalenia.Poza tym -
ludzie!!! Ile można bębnić o dzieleniu tej usługi? InternetDSL staniał na
tyle że można chyba sobie pozwolić nie łamać prawa...

przemek