Re: TP blokuje strony?

Autor: Waldemar Godel (nospam_at_orangegsm.info)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 22:36:38 MET DST

> Nie zaprzeczaj jak nie sprawdziles, osloskop.net zablokowal dostep dla
> NEO+, czy dla pozostalych laczy tpsa nie wiem, mozna sie polaczyc
> uzywajac proxy np. w3cache.icm.edu.pl

Nie wiem jak z neo. ale z SDI dziala bez problemu

Zreszta najlepiej sprawdzic u zrodla (www.osloskop.net)
TpNet
nadano dnia: 2003-09-26
Od przedwczoraj do teraz zablokowano mi ruch z TP-NET-u bo moje releasy
rozchodziły się aż zbyt pięknie ;) Już wszystko działa tak jak działało.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago_at_orangegsm.info, awago_at_telekomunikacja.org