Miedź od TP SA

Autor: =?ISO-8859-1?Q? (ld_at_biznesnet.usun.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 13:25:49 MET DST

Chociaż od ponad roku są problemy z dzierżawą gołych, miedziany kabli od TP
SA, to mam wrażenie, że jeszcze pół roku temu na stronie tpnetu był cennik
takiej usługi. Teraz nie widzę, ani cennika, ani usługi. Czy mi się tylko
wydaje? Z drugiej strony niektórzy ISP twierdzą, że z tą miedzią jest nieco
lepiej, inni mówią, że w ogóle nie można jej dzierżawić. Nie pojąć mi
tego...

--
Pozdrawiam
Łukasz Dec (BiznesNet)