Re: Dzielenie neostrady [teoretycznie]

Autor: Jacek M. (news_at_yantar.net)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 22:37:38 MET DST

gilder napisał(a) w <news:c5r841-pkv.ln1_at_news.m6net.eu.org>:
> Sam mam iDSL więc pytam teoretycznie, gdyż na stronie neo+ -> cennik
> jest pozycja :
> 8. Udostępnienie Usługi Neostrada poza Lokal bez zgody TP S.A. =
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Trzykrotność miesięcznej opłaty abonamentowej, za każde połączenie i za
> każdy rozpoczęty miesiąc takiego połączenia.
>
> Oki niby wszystko fajnie ale czy taką zgode można uzyskać ??
> Bo jeśli tepsa wydaje takie zgody to po co to wszystko ?

Jako ciekawostkę podam odpowiedź na moje pytanie odnośnie "legalności"
przestawienia Lucenta CellPipe 20A-GX, by pracował w "trybie >>router<<":

****
Pytanie brzmi: czy rekonfiguracja dostarczonego przez Państwa pakietu
sprzętowego Lucent CellPipe 20A-GX zgodnie ze specyfikacją producenta
(dostępną np. tutaj:
http://www.lucentdocs.com/ins/english/dslcell/0766-004.pdf),
zmieniająca sposób działania urządzenia tak, aby zapewniało ono NAT,
spowoduje negatywne konsekwencje z Państwa strony względem Państwa klienta.
Rekonfiguracja ta odbywa sie bez fizycznej ingerencji w strukturę urządzenia
i jest w prosty sposób odwracalna.

****

Modem-spliter jest dzierżawiony przez Abonenta, a co za tym idzie jest
własnością Telekomunikacji Polskiej. Ingerencja w pakiet sprzętowy niezgodna
z pierwotnym zastosowaniem jest więc niedopuszczalna.

Konfiguracja sieci w oparciu o łącze NEOSTRADA (przy założeniu że punkty
regulaminu będą spełnione), jest możliwa bez ingerencji w urządzenie
dostępowe, jednak Telekomunikacja polska nie prowadzi wsprarcia technicznego
w tym zakresie.

--
Pozdr., JM
[..testowa syg.nat.urka..]