Re: oplaty neostrady

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 16:54:48 MET DST

Marcin Szczygielski wrote:
> Jest NOWA umowa na neo+ na 12 miesiecy.
> Czy po zmianie VATU podniosą mi abonament???

Po podwyżce VAT będziesz płacił większy VAT, który TPSA odprowadzi
do US. Abonament (netto) pozostanie ten sam przez okres obowiązywania
umowy. Czyli - nie podniosą abonamentu, ale płacić będziesz więcej.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-