Dwukierunkowa transmisja via satelita

Autor: eM (mbiernacki_at_usunto.supermedia.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 16:25:50 MET DST

Witam,

Ponieważ TP nie chce ze mną rozmawiać zdecydowałem się na inwestycję w łącze
satelitarne
(dwukierunkowe - bez udziału modemu). Przejrzałem oferty firm NSS z Krakowa
oraz
przedstawiciela Eutelsat z Poznania. Cenę (ok. 400 EUR) przeboleję. Czy ktoś
z Was
miał jakieś doświadczenia na tym polu? A może znacie inne rozwiązanie tego
problemu?
Bo niestety kabel (brak możliwości technicznych) i radio (dookoła Puszcza
Kampinowska)
odpadają.

Pozdrawiam
Michał Biernacki