Re: Regulamin dostawcy internetowego

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 22:13:19 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

> Ale formalnie wyglada to tak, ze zmiana regulaminu przez bank jest
> jedna z dwoch rzeczy, do wyboru przez klienta:
> - rzeczywista zmiana, na ktora zgadzaja sie obie strony, lub
> - wypowiedzeniem umowy przez bank.

Aleś się rozpisał, gdybyś przeczytał linijkę dalej to właśnie to
innymi słowy napisałem -)

> Umowa, w ktorej jedna ze stron moze wprowadzac zmiany, zas druga nie
> moze ich odrzucic (potraktowac jako wypowiedzenie umowy), to mocno
> smierdzaca sprawa i watpie, czy w ogole takie zapisy moga byc wazne.

Z mocy Kodeksu Cywilnego takie zapisy w umowie są nieważne, pisałem
przeca, że polecam lekturę KC w tej sprawie!

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-