Problem z Neo+

Autor: Maciej Medyj (mattu_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 11:39:42 MET DST

Witam
Jestem tu nowy:))
Mam pytanko w akcie desperacji. Najpierw napiszę jak to się zaczęło. 0800,
Rejestracja, scrossowanie linii, odbiór zestawu, instalacja. I nic. Od 10 dni
po skrosowaniu wyskakuje błąd 680- modem nie jest podłączony do sieci...
Tylko że wszystko jest podłączone, bo jeśli podłączę do rozgałęziacza w
gniazdku telefon bez filtra, słyszę w słuchawce "sygnały" modemu. Czyli modem
działa- komputer ok. Słyszałem potem na 0800102102, że niektóre linie nie
działają z Neo, pomimo, że teoretycznie powinny.
Zanim wezwę magika z Tepsy, co obcina 400 pln, pytam Was, drodzy neostrauci,
czy mieliście podobny problem, czy ja coś robię źle...?
Pozdrawiam'
MM
mattu_at_plusnet.pl