Re: cokolwiek.net & cokolwiek.com

Autor: Tomasz Ostrowski (tometzky.nospam_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 16:32:35 MET DST

On Tue, 16 Sep 2003 16:59:52 +0000 (UTC), Lukasz Trabinski wrote:

> Generalnie chodzi o to, aby wszelkie błedne, nieistniejące adresy
> z końcówką .net i .com przekierowywać w jedno miejsce, do
> do dysponenta domen .net i .com, a dokładniej do VeriSign.

Jest już oficjalny patch na BINDa
        http://www.isc.org/products/BIND/delegation-only.html
dodający możliwość zastosowania czegoś takiego w named.conf:
        zone "com" {
                type delegation-only;
        };
        zone "net" {
                type delegation-only;
        };
co powoduje, że serwery autorytatywne domen "com" i "net" mogą jedynie
zwracać rekordy typu NS.

Uruchomiłem to u siebie - działa piknie.

Pozdrawiam
Tometzky

--
Best of prhn - najzabawniejsze teksty polskiego UseNet-u
http://rainbow.mimuw.edu.pl/~tometzky/humor/