Re: ping w iDSL

Autor: Grzegorz Czechowski (czechu_at_NO-SPAM.xpam.de)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 18:03:03 MET DST

On Tue, 16 Sep 2003 00:59:32 +0000 (UTC)
spamtrap_at_amelek.gda.pl.invalid (Marek Michalkiewicz) wrote:

> Tylko gdzie jest to "gdzie trzeba" :) dla okolic Trojmiasta, bo
> infolinia odsyla do BOK (ze do nich to dopiero jak juz bede mial
> tego DSL-a i bede mial z nim jakies problemy), a BOK jaki jest
> kazdy widzi... Moze jak zamowie Neo na miesiac za 1,07 (a potem
> zrezygnuje, bo musze miec staly IP - jednak dzieki temu jakosc
> linii bedzie juz sprawdzona) to sie ktos odezwie?

Dzwoniłem do BOK'u, bardzo miła pani wciskała mi, że dla iDSL możliwości
nie ma, ale bardzo natrętnie namawiała mnie na neostrade (co już dalo do
myślenia) nie mogła zrozumieć, że potrzebuję stałe IP. Kiedy zadałem jej
pytanie dlaczego nie można iDSL, a z neo nie ma problemów (bo to w
sumie bardzo podobne warunki na cetrali jeśli nie te same) nie potrafiła
mi odpowiedzieć wręcz użyła argumentów "nie, bo nie" to bardzo grzecznie
poprosiłem numer do obsługi technicznej (mam tam znajomego i na drugi
dzień był u mnie już ze wszystkimi potrzebnymi papierami do wypełnienia
tzw. umowa :) ). DSL 512 mam już 2m-ce:)

--
Pozdrawiam - G.C(z).
czechu_at_darkstar.xpam.de