różnice miedzy infolinią POLPAKU a

Autor: crazy bejbi (spamtrap_at_trustnet.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 22:16:11 MET DST

Witam,

od 1 wrzęśnia mam kłpoty w iDSL-em (pisałem już o tym)
mam wymieniony modem, zmienioną parę i ... dalej modem sie wiesza.

janbardziej jednak się wkurzyłem wczoraj, jak zadzwoniłem na infolinię
0800-120-811 i zgłaszam, ze modem mi wisi, a pani miłym tonem, ze owszem
... jest ogólnopolska awaria routerów usługowych i że pewni mi się
strony nie otwierają - ja mówię, że nawet pinga nie ma ... a ona na to,
ze specjaliści już nad tym pracują ...

OK. (przy przyjęła zgłoszenia, bo jak ogólnopolska to u wszystkich)

dzisiaj patrzę na newsy - NIC ani śladu o awarii ...

Wojtek

--
==== UWAGA: adres w nagłówku jest spamtrapem ===
=====nigdy na niego nic nie wysyłaj ============