Re: VECTRANET

Autor: Bartosz \ (beerman_at_usbrowarek.home.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 22:03:32 MET DST

Użytkownik TLC napisał:

> Czy ktoś z grupowiczów korzysta z Internetu przez kablówkę "Vectra"?
> Jeśli tak, to proszę o opinię. Jaka jest szybkość w Polsce i na świecie.
> Jakie są pingi?
> Może znacie wyjścia Vectry do innych ISP. Jak z obsługą klienta?

Korzystam z VectraNETu we wroclawiu, lacze 256/128 kbps.
pingi sa dobre (w tej chwili do onetu na przyklad ok. 20ms)
Nie ma zadnych problemow z uzyskaniem maksymalnych deklarowanych
predkosci o kazdej porze. Awaryjnosc jest bardzo niewielka.
Ogolnie jestem zadowolony.
O ile wiem vectra ma wyjscia przez Polpak, Kolpak oraz Energisa.
Jedyny problem jaki mam jest taki, ze od pol roku nie moge sie
doprosic o RevDNSa...
Calosc kosztuje mnie 110 pln brutto miesiecznie (100 pln abonament
+10 pln za staly publiczny adres IP).

pozdrawiam, B.