Re: ping w iDSL

Autor: sh95 (shadow95_at_Wazny.Portal.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 17:33:42 MET DST

Użytkownik "Marcin Kuczera" <marcin_at_n0-spam.poczta.rybnik.pl> napisał w
wiadomości news:bk2pkh$b5n$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
DSLa?
> Bo
>
> jak mieliscie 3sekundowego pinga na symetrycznym łączu od netii, to nie
chce
> wiedzieć jaki on będzie na asymetrycznym dslu..... lepiej zatrudnijcie
> porządnego admina bo to nie była wina netii na 100%
>
> Marcin

Jaka wina admina? Daj jakis przyklad jego zlej roboty (nie przecze, moze
masz racje) co moze wplywac na takie zle zachowanie lacza. Przygotowalem ze
stronki www.traceroute.pl statystyke traceruty, jest dostepna tu:
http://speednet.com.pl/~bartek/troute1.txt
Moze ktos inne wnioski stad wyciagnie, niz te, ze to wina Netii :)
Routerek u nas jest nowiutki i chyba ok, Linuxowy na P4 2.0Ghz z 512MB ramu.
Userow niby sporo, ale zwykle jednoczesnie nie wiecej niz 40.

Przypomne tylko, ze tak nie jest zawsze, czasem jest bezproblemow, bez strat
pakietow i ping okolo 100-200ms.

sh95