Re: ping w iDSL

Autor: Marek Michalkiewicz (spamtrap_at_amelek.gda.pl.invalid)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 10:35:00 MET DST

RobertR <robr_at_pf.pl> wrote:
: Ostatnio sami mnie do tego namawiali, jakoś namolnie chcą mi w firmie
: skasować SDI i wstawić DSLa. Ofert na Neostradę już mni nie składają,
: bo dobitnie stwierdziłem, że potrzebuję stałego IP ;-)

A ja 2 tygodnie temu wyslalem do BOK (Gdansk, ul. Ogarna) poleconym
(bo telefon wiecznie zajety, a przy zgloszeniu sie osobiscie, czas
czekania w kolejce to srednio 2 godziny...) zapytanie o mozliwosci
techniczne zamiany SDI na DSL (nieoficjalnie wiem, ze sprzet do DSL
sie pojawil - skrypt "sprawdz zasieg DSL" na www.internetdsl.pl to
potwierdza). Na razie jeszcze nikt sie w tej sprawie nie odezwal...

Marek