Re: Problemy z połączen

Autor: Wiedźma Ple-Ple (notgiven_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 03:23:42 MET DST

Wiedźma Ple-Ple <notgiven_at_f2virt.onet.pl> wrote:

> Timeout'y zaczynają się na routerze 213.25.5.215
> Teraz już jest OK, ale przez cztery dni byłem odcięty od zagranicznych
> serwerów, nie mogłem dopilnować kilku licytacji, przez co straciłem
> możliwość zbobycia kilku rzadkich płyt :((

No i jeszcze jedno: w jaki sposób gonić TP, żeby mi obniżyli abonament
pakietowy z tego tytułu... Chodzi o to jak ich podejść, ja
zaargumentować, żeby sie nie wykręcili (bo przecież w umowie nie jest
jasno napisane, że gwarantują jakikolwiek dostęp do serwerów spoza
Polski...) Czy zacząć od "nienależytego wykonania usługi"?

--
                   This night... This night is hot
                  Hope it rains. Hope it rains a lot