Re: Neostrada

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_metalab.unc.SPAMedu)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 00:25:58 MET DST

--->[Quoting marek hit <hitek_at_NOSPAM.gazeta.pl>:]

> musieliby pewnie przyjsc do was do mieszkania i pojsc po
> kablach... ale jesli zrobisz w ten sposob ze w jednym
> udostepnisz neta drugiemu..to raczej nieda sie tak latwo
> namierzyc... ale zawsze czynisz to na swoja odpowiedzialnosc

Nie wprowadzaj kolesia w błąd, sam widziałem, jak patrol TP SA
skanował osiedle aparatem Roentgena! Złapano chyba kilkanaście
osób, wszyscy zostali zapakowani do czarnego forda i odjechali
w nieznanym kierunku. Ślad po nich zaginął.

cheers - Sergiusz

--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info