DSL 1Mbit -Czy nadal są problemy?

Autor: tank11_at_NOSPAM.gazeta.pl
Data: Mon 08 Sep 2003 - 11:36:19 MET DST

Witam.

Chcę zmienic łącze dsl 512 na dsl 1Mbit ale słyszałem że były problemy
jezeli nie wykorzustywało sie wszystkich IP. Czy problem nadal istnieje?
Jeżeli tak to czy będę mógł wykorzystać te 5 IP tak jak ja tego chcę (np.
część przydzielić indywidualnie użytkownikom sieci, na innym postawić FTP
itp.) czy trzeba wszystkie IP ustawić na jednym interfejsie? Moze jest
jakieś inne rozwiązanie tego problemu np. wymiana modemu lub softu w nim?

Pozdrawiam