Re: Jesienna burza

Autor: Richie (urip_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 15:59:06 MET DST

On Sun, 7 Sep 2003 09:20:06 +0000 (UTC), "owz|sheriff"
<owz_at_NOSPAMautograf.pl> wrote:

>"Ja osobiście korzystam z łącza 256 kb/s, średnio wyciąga 160-170 kb/s" <--

Tak, ale to już były finiszowe metry tego maratonu. Na początku było:
"No jak za cenę Neo + można w Poznaniu mieć dwa łącza 512 symetryczne
to nie dziwię się, że ludzie nie chcą Neo za bardzo"

Dopiero po pełnym dochodzeniu okazało się, że tak naprawdę nie wiadomo
ile kosztuje to 512 symetryczne, bo...takiego łącza tak naprawdę nie
można dostać. I tak na końcu wyszło że to dwa łącza 256kb/s ze średnim
"cytuję 160-170kb/s" kosztują prawie tyle samo (trochę mniej) niż Neo
przed promocją.

>czytanie ze zrozumieniem dobra rzecz.

Dziękuję, jakoś sobie radzę :)

ps. a to łącze, jeśli naprawdę działa tak jak mówisz, czyli
symetryczne 256kb/s z osiągami 160kb/s za 90zł osobiście uważam za
nienajgorszą ofertę i dość sensowną alternatywę do Neo. Szczególnie
podoba mi się to że jest symetryczne. Gdybym mieszkał w Poznaniu
zapewne chętnie bym je przetestował.
A czepiam się tu tylko dla zasady, bo prozaicznie nie cierpię jak ktoś
wciska mi tu kity :P

--
richie