Re: Patafianskie skanowanie portów przez KropkaRBL

Autor: Romuald Szcześniak (romek_sz_at_op.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 01:22:52 MET DST

Thu, 4 Sep 2003 20:18:26 +0000 (UTC), Lukasz Kozicki wrote:

> Poza tym przeczzytaj
> sobie to co zacytowałeś: nie chcesz być spanowany ? To nie wysyłaj
> poczty do właściciela tego IP i staraj się nie podpaść innym.

wiesz co, już mnie raz dodano do filtrów - a nie jestem spamerem.
http://groups.google.com/groups?threadm=v9i36fao8d5p$.dlg@news.sqadaq.net

i o ile z filtrów do TheBat mnie, chyba, usunął, to z filtrów poczty i news
w Hamsterze nie - tak, że nie mów mi o jakimś mitycznym 'podpadaniu'.

PS. sam korzystam ze SpamPala i chciałbym aby bazy były wiarygodne.

--
RomekSz __________________ http://sqadaq.tk/ __________________ ICQ 38248653
THE GOLDEN RULE: He who has the gold makes the rules.