Re: Jesienna burza

Autor: owz (owz_at_NOSPAMautograf.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 13:42:22 MET DST

Użytkownik "grisza" napisał

> Proponuje wizytę na http://www.futuro.pl i sprawdzenie ile kosztuje
> "prawdziwe" 512kbps. Mały szok, prawda ? A teraz pomyśl, albo ten ISP
> oszukuje klientów, albo dopłacają do interesu ogromne kwoty...

Ja osobiście korzystam z łącza 256 kb/s, średnio wyciąga 160-170 kb/s. Nie
jestem pewien czy ISP (firma HD Internet: http://www.internet.hd.pl ) jest
wpięty na pewno w Futro, ale wydaje mi się, że tak. Płacę za to 80 złotych.
Jeśli się nie mylę z powodu braku zainteresowania łącz 512 kb/s nie ma już w
ofercie o czym się wczoraj dowiedziałem. Nie wiem w jaki sposób mógłbym być
oszukiwany, jeśli firma wywiązuje się ze swojej oferty bardzo dobrze
(świetna obsługa techniczna z dojazdem do klienta po ok. 15 minutach od
zgłoszenia, bezproblemowo działający internet).

--
/OWZ