Re: Multimedia Polska

Autor: Peter 'Mikolaj' Mikolajski (my.email.is.gone_at_coz.spamers.are.stupid)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 12:13:27 MET DST

Ke'dem guerfel "Skuti" <skuti20_at_poczta.onet.pl> ihn
news:bj68a5$32q$1_at_news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
pl.internet.polip

> gwarantuja mi do pierwszego kwartalu 2004 parametry lacza ktore
> mam obecnie... a pozniej kto to wie ponoc maja schodzic do 128k

To zacznij mówić, że to jest pogorszenie warunków umowy, którą
miałeś z TPSA etc., a potem dodaj że w okolicy masz innych ISP,
którzy 128 dadzą Ci za 1/4 ceny. Jeśli usłyszą sporą ilość takich
aluzji, to prędzej czy później będą musieli sprawę przemyśleć.

Z innej bajki - pytałem, kto akceptował stronę, z której nie można
się niczego dowiedzieć, która jest brzydka i która nie działa pod
czymś innym, niż MSIE. Odpowiedzieli mi, że marketing i że pracują
nad nową wersją strony, ale tam też będą najwięcej do powiedzenia
mieli marketingowcy... czyli możemy się spodziewać wszystkiego.

--
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
"I find your lack of faith disturbing"