Re: Multimedia Polska w Olsztynie

Autor: Peter 'Mikolaj' Mikolajski (my.email.is.gone_at_coz.spamers.are.stupid)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 23:16:54 MET DST

Ke'dem guerfel Radosław Popławski <radekp_at_alpha.net.pl> ihn
news:fv7alv893r4ejpajrdpopvou2q2m33184f_at_4ax.com: takh oblivyn ihn
aa'kua pl.internet.polip

> Do zobaczenia jutro (choć nie można być tego pewnym) :].

W Olsztynie (przynajmniej u mnie) poprawiło się od 1 września.
Jeśli ktoś ma problemy, to powinien dodzwonić się do BOK i trafić
na faceta, który ma pojęcie - wbrew pozorom jest tam przynajmniej
jeden taki osobnik. Po półgodzinnej rozmowie mam przydzielone
stałe IP, jakie miałem za czasów TPSA. Oprócz tego spisane zostały
dokładne objawy problemów z łączem, nr MAC modemu etc. - dzięki
temu admin wiedział co i komu poprawić. Szkoda tylko, że nie
wszyscy faceci w BOK MP są na tyle sensowni, zeby szło z nimi
załatwić wszelkie problemy w jednej rozmowie.

Jednocześnie zastrzegam, że nie wiem, jak to będzie z nowymi
abonentami MP i nie wiem, czy będą mieli to samo. Na pewno mają
nie mieć stałego IP.

--
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
"I find your lack of faith disturbing"