Re: Patafianskie skanowanie portów przez KropkaRBL (was: Patafianskie skanery antywirusowe)

Autor: Piotr Roczniak (gmw_at_roger4.net)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 23:16:40 MET DST

Dnia Wed, 03 Sep 2003 19:37:39 +0000, Romuald Szcześniak napisał(a):

[...]

> no chyba ich lekko pogięło... skanowanie portów _jest_ przygotowaniem do
> ataku, a co za tym idzie będzie zgłaszane jako *próba włamania* i KROPKA :)

Skanowanie portów to nic innego niż skanowanie portów.
To nie to samo co próbowanie na Twoim hoście wszystkich dostępnych
sploitów.

> PS. jak mi ktoś wlezie na mój teren, tłumacząc się, że 'zamek w furtce, wg
> niego, nie ma najnowszych atestów', to nie będę tego 'doceniał', tylko dam w
> ryj i zadzwonię po gliny ;)

Czyli że jeśli ktoś Ci macnie 25, 53, 80, 139, itp to wg Ciebie próba
włamu?
Jeśli (Twoim porównaniem) nie potrafisz/nie chce Ci "się ogrodzić" to
lepiej wyciągnij wtyczkę z prądu. Wtedy śmiało możesz walić w ryj po
próbie macnięcia portu.

--
Piotrek R.
gmw_at_roger4.net (spamujta ile chceta)