Re: Patafianskie skanow

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 21:06:27 MET DST

In pl.internet.polip, Romuald Szcześniak <romek_sz_at_op.pl> wrote:

>no chyba ich lekko pogięło... skanowanie portów _jest_ przygotowaniem do
>ataku, a co za tym idzie będzie zgłaszane jako *próba włamania* i KROPKA :)

Podaj mi, proszę, adresy IP Twoich komputerów. Profilaktycznie przeroutuję je
u siebie na Null0, na wypadek, jakby jakiś nasz student wpadł na pomysł ich
przeskanowania. Oszczędzi mi to reagowania na Twoje zgłoszenia.

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                 B
Computer Center, AGH-University of Science and Technology, Cracow, Poland.   O