Re: Multimedia Polska

Autor: picard (picard3_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 17:43:30 MET DST

> Chcialbym poznac opinie na temat w/w firmy otoz wykupila
> ona mojego poprzedniego dostawce i niedlugo przyjdzie
> do mnie przedstawiciel owej firmy przepisac umowe
> warto sie w to ladowac

Witam!
Mam od czerwca, najwolniejsze łącze 64 Kbps .Jestem bardzo zadowolony,
żadnych problemów.Transfery takie jak być powinny, chociaż teraz wziąłbym
128 Kbps.Komp chodzi w zasadzie non stop ponieważ zasysam z p2p. Mam
nadzieję że będzie tak dalej. Mieszkam w Gdyni.

P.S.(sorry,niechcący wysłałem Ci to też na priva)

--
pozdrawiam
Picard