Re: blokowanie obcych SMTP

Autor: Andrzej Rumin (rumin_at_hate.spam.onet.pl.invalid)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 00:05:20 MET DST

In pl.internet.polip, you wrote:

> Hm. A to nie wystarczy na swoim serwerze SMTP, w mailach wysyłanych
> na @onet.pl nie przeprowadzać dodawania nagłówka Received?

Nie pomaga niestety

> Bo to chyba po tym jest sprawdzane prawda? Chyba że nie, w takim
> razie typowałbym że trzeba robić SMTP AUTH, co także jest wykonalne.

SMTP AUTH na pewno by pomogło, ale jeszcze trzeba umieć zmusić
do tego postfiksa :)

Tymczasem jednak zorientowałem się, że serwer poczta.onet.pl (w
przeciwieństwie do mx.poczta.onet.pl) nie ma takich ograniczeń - póki co
przynajmniej. Dziwne trochę, ale może to tego właśnie dotyczył cytowany
komunikat, sam już nie wiem.
W każdym razie przekonałem mój SMTP, żeby do pocztę do odbiorców w
domenie onetu kierował zawsze przez poczta.onet.pl. Na razie działa.

Dzięki za wskazówki

--
Andrzej Rumin