uwagi do umowy proponowanej przez dostawcę

Autor: Aleksander Grzebyta (NOaleksander.grzebytaSPAM_at_talex.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 17:37:28 MET DST

Witam

Dostawca intyernetu w niedużej miejscowości proponuje umowę, ktorej niektóre
punkty mnie zastanawiają. Uprzejmie proszę szanownych grupowiczów o
podpowiedź czy sa to powszechne praktyki:

###########
Usługobiorca zobowiązuje się do nie zamawiania usług w
przedmiocie niniejszej umowy w innych serwisach obsługi bez zgody
Usługodawcy chyba, że ten nie wywiąże się ze swoich obowiązków
wynikających z umowy.
##############

Co gościa obchodzi , że będę mial intenet innym kanałem ?

################
Usługa wymieniona w §1 ust.1 polega na:
-transferze, który odbywał się będzie drogą radiową max. 120 kbps.
#################

Czy oferent nie powinien podawać raczej minimalnej gwarantowanej predkości ?

#####################
Usługodawca będzie świadczył usługę dostępu do internetu w miarę
możliwości technicznych. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności
za brak łącza z powodu siły wyższej lub z przyczyn leżących po
stronie dostawcy internetu Usługodawcy.
#######################

Czyli nie będę miał internetu przez 2 miechy, Pan powie ze to nie jego wina
a kasę będzie brał ?

W przypadku udostępnienia danych niezbędnych do uruchomienia usługi
(załącznik 1) osobom trzecim nałożona zostanie kara finansowa w
wysokości 50.000 EURO.

Przy niedużej opłacie instalacyjnej i abonamencie rzedu 50 wydaje się to
astronomiczna kara ...

pozdrawiam Olek