Re: interia.pl ???

Autor: Tomasz Nidecki (nie.pisz.na.ten.adres_at_tonid.net)
Data: Sun 31 Aug 2003 - 20:06:59 MET DST

"kamileq" <kamilCUT-NOSPAM-CUT_at_buntownik.pl> wrote in

> Okej sorki. dzisiaj przeczytałem artykuł w PCWK 09/2003 na ten temat.

Ciesze, sie ze sie do czegos przydal 8>

> już wiem co to jest RBL i open-relay itp. Faktycznie, polski gigant
> wp.pl i mniejsze o2.pl jest w złej sytuacji. ja mam płatne konto na
> wp.. hm.. ale autoryzację to już oni wprowadzili, to krok na przód.

Na razie stanie w miejscu dopoki nie wylacza mozliwosci wysylania bez
autoryzacji. A od czasu gdy pisalem artykul "awansowali" do kolejnych
RBL-i - jak sprawdzalem kilka dni temu, to byli juz na 9-ciu. Slowem:
good luck dla nich by sie z nich wypisac, mala szansa IMHO.

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
tonid_at_tonid.net http://tonid.net http://endemic.org