Multimedia Polska w Olsztynie

Autor: Peter 'Mikolaj' Mikolajski (my.email.is.gone_at_coz.spamers.are.stupid)
Data: Sun 31 Aug 2003 - 01:08:04 MET DST

Jak pewnie zainteresowani wiedzą, Multimedia Polska wykupiła od
TPSA wszystkie ichnie kablówki wraz z infrastrukturą netową oraz
abonentami. Jak to wygląda w Olsztynie?

Właściwie przez cały ubiegły tydzień trwało "przełączanie na nasz
serwer", jak mnie poinformowano w BOK MP. Do piątku miało się
skończyć i wszystko miało działać OK. Cóż, działa niespecjalnie.
Przez cały ten tydzień normalnie działało mniej więcej do godziny
16-17, po czym przestawało działać gdzieś do północy. Wszelkie
próby nic nie dają, a jakiekolwiek pingi mam przez minutę, dwie po
restarcie kompa, potem nic. Po północy nagle zaczyna coś działać.

Wyjaśnienia BOK MP:

- czy zmienił pan konfigurację sieci w komputerze?
[konfiguracji nie trzeba zmieniać, bo konfiguracja TPSA jest taka
sama, jak konfiguracja wymagana przez MP; pomijam fakt, że palant
w BOK defaultowo przyjmuje fakt posiadania Windowsa oraz szczerze
wyznaje, że na innych systemach się nie zna]

- nie mamy zgłaszanych żadnych usterek;
[właśnie próbuję zgłosić usterkę któryś raz z rzędu, ale chyba do
gościa to nie dociera]

- sieć działa dobrze;
[myhym, szczególnie potwierdzają to moje pingi z komunikatem
"upłynął limit czasu żądania" - 1500 wysłanych, 100% straconych]

- proszę o skontaktowanie się z TPSA, bo do końca sierpnia to oni
odpowiadają za stronę techniczną;
[tradycyjna spychologia, może natrętowi się znudzi]

- przepraszamy za wszelkie usterki i mamy nadzieję, że się nie
powtórzą;
[rzeczywiście, drugi tydzień nie mam Netu przez pół dnia, ale
jakiejkolwiek rekompensacie czy choćby sensownym wyjaśnieniu tej
sytuacji mowy nie ma]

Wyjaśnienie TPSA: pracownicy MP coś sobie codziennie testują i tak
będzie prawdopodobnie aż do września, kiedy przejmą całą sieć.
Niestety nikt nie jest w stanie stwierdzić, co też takiego MP
testuje, skoro kupują całą infrastrukturę, a nawet biorą do siebie
dotychczasowych techników kablówki TPSA.

Do TPSA dodzwoniłem się w minutę, wszelkie potrzebne informacje
dostałem w 5 minut. Do MP dodzwaniałem się przez trzy godziny, po
czym słuchałem tłumaczeń niekompetentnego osobnika, który co
prawda nic nie wiedział, ale za to za wszystko przepraszał.

Myślałem, że dzień w którym będę chwalił TPSA nigdy nie nadejdzie,
ale rzeczywistość nie takie cuda potrafi czynić. Boję się, co to
będzie, jak MP w pełni zacznie szaleć w sieci, bo co prawda modem
jeszcze mam, ale bardziej na zasadzie maskotki...

Post się pewnie bardziej nadaje na pl.pregierz, ale może zajrzy
tutaj ktoś, kto by chciał skorzystać z promocji...

--
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
"I find your lack of faith disturbing"