blokowanie obcych SMTP

Autor: Andrzej Rumin (rumin_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 30 Aug 2003 - 02:18:53 MET DST

Witam wszystkich grupowiczów

Będę wdzięczny bardziej ode mnie zorientowanym użytkownikom /
administratorom komercyjnych kont email za odpowiedź.

Od dłuższego czasu korzystam z konta na onet.pl jako mojego głównego
konta do korespondecji prywatnej a czasem i oficjalnej. Z różnych
względów nie używam natomiast z serwera SMTP onetu (poczta.onet.pl) i
wysyłam pocztę przy użyciu mojego lokalnego serwera.

Tak wysyłane listy mają jednak jako nadawcę moją, jak najbardziej
prawdziwą, nazwę konta na onecie.

Od kilku dni niestety utraciłem możliwość wysyłania w ten sposób
listów do _innych_ użykowników kont w domenach onetu.