Re: relays.osirusoft.com is dead...

Autor: Lukasz Kozicki (nospam_at_nospam-pl.net)
Data: Sat 30 Aug 2003 - 02:17:28 MET DST

Piotr KUCHARSKI wrote:
> Ale to... to jest poniżej wszelkiej krytyki.

Były już takie przypadki. Może jego ISP mu kazał
tak zrobić? Albo chodziło o _szybkie_ wyłączenie
przez wszytskich? Inna sprawa, ze Joe jest z tego
powodu krytykowany przez bardzo wiele osób, ale
na razie nie widziałem żadnej jego publicznej
wypowiedzi na ten temat (mogłem nie zauważyć).
Były jednak też wypowiedzi w stylu "Dobrze, że
Joemu nic się nie stało. Reszta to tylko maszyny".

Pozdrawiam,

--
Łukasz Kozicki
http://nospam-pl.net/