Re: Szpieg w Każdym Domu

Autor: MSZ (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Mon 25 Aug 2003 - 09:47:30 MET DST

Dnia 2003-08-24 22:28, epsilon_skasuj_at_devnull.art.pl napisal(a):

> Czyli Szkoła Podstawowa w Pipidówie też?

Jak każdy to każdy, babcia też :-)

Mam wrażenie, że panowie "specjaliści" są głęboko przekonani, że poczta
elektroniczna to taka jak zwykła, tylko zamiast znaczków się elektrony
przykleja :-( i nie zauważyli tego, co wiedzą wszyscy - o ile adres do poczty
zwykłej zmienić trudno, o tyle e-mailowy...

Natomiast "wiadome służby" liczą na to, że uruchomią sobie utajniony i
niekontrolowany w żaden sposób dostęp, w dodatku na cudzy koszt. Model
rosyjski, import z państwa znanego z długiej tradycji demokracji i kultury
prawnej.

--
M.S.Z.                 # piszę do ciebie list z pola boju
Mechanical             # piszę do ciebie po śmierci