Re: pol34/geant

Autor: Piotr KUCHARSKI (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 22 Aug 2003 - 02:28:43 MET DST

Przemyslaw Frasunek <venglin-usenet_at_freebsd.lublin.pl> wrote:
> TICKET NUMBER: 950

Tak, w parę minut po wysłaniu dostałem[1] tego ticketa, nie puściłem
posta, ale zapomniałem, że Przemek puści. :)

> TICKET START: 2003-08-20 14:05
> Router sieci GEANT został zrestartowany o godz. 6:35.
> Połączenie pracuje poprawnie.

Swoją drogą, to trochę przerażające, że GEANT przez tyle czasu
nie zrestartował routera, mimo że w zasadzie od 15 było wiadome,
że to ich wina...

p.

[1] durne wirusy nieco przylagowały mi kolejkę pocztową

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/  -- polska wersja quizu dla nerdów ;)