Re: DSL TP SA i "swiadczenie uslugi poza lokal" ;)

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 08:54:19 MET DST

On Mon, 18 Aug 2003 14:30:28 +0000 (UTC), Tomasz Nidecki
<nie.pisz.na.ten.adres_at_tonid.net> wrote:

>Marcin Kowalczyk <kowalma_at_wytnij.TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> wrote
>in news:bhq17j$8vb$1_at_hal9000.inds.pl:

>W umowie dot. SDI takiego czegos nie bylo. Bylo jedynie w FAQ na stronie
>TP SA, a FAQ, o ile wiem, nie ma mocy prawnej...

NIe bylo bo nie musialo przepustowoscHIS-a jest na tyle mala ze jeden
uzytkownik jest w stanie lacze wysycic - i providerowi za rybke czy
maksymalny strumien od jednego czy od dziesieciu uzytkownikow pochodzi
jesli kazdy dostaje w efekcie jakosc z modemami akustycznymi
porownywalna... A Neostrada to juz spore pasmo i dalsze udostepnianie
powoduje ze kalkulacja wspoldzielenia pasma na laczach dalszych musi
wygladac ciut inaczej - a te dalsze lacza kosztuja... Stad w przypadku
Neo+ wyrazny zakaz - nie ma go zas w produkcie drozszym (choc
sprzetowo identycznym) czyli w iDSL - jak sie stosownie zaplaci to i
dalej udostepniac mozna... W przypadku polpaku w ogole nie ma zadnej
dyskusji - uzytkownik moze zrobic z laczem co chce, moze pol miasta
podlaczyc - jego sprawa. Tyle ze jak chce zeby to sensownie chodzilo
to musi stosowny CIR wykupic - a to kolejna forsa dla tepsy, jak
stosownego nie wykupi - lacze bedzie czkawka szlo a tepsa mu odpowie
ze tak dziala jak zaplacil.

--
Darek