Re: lista kablowka + internet

Autor: Lukasz Dec (ld_at_biznesnet.usun.pl)
Data: Wed 20 Aug 2003 - 21:19:00 MET DST

Otóż to. Z listy największych operatorów publikowanej na stronie
www.catv.com.pl ofertę dostępową mają prawie wszyscy. Ale trochę szperając
widziałem, że dostęp (może infrastruktura nie jest ich ?) sprzedają także
czasem zupełnie małe sieci a takich jest w Polsce chyba kilkaset. Wszystkich
na pewno nie wyśledzisz. Zresztą widziałem ostatnie szacunki 130 tys.
klientów ISP w sieciach kablowych (chociaż to się dynamicznie zmienia) z
czego jak sądzę - jednak - 75-80% przypada na największe sieci. Samo Aster
City, UPC i Multimedia mają teraz ze 65-70 tys. abonentów.

Pozdrawiam

ŁD