Re: Internet przez satelite gdzie w Warsz awie???

Autor: Sierp (spam_at_no=B3spamsierp.net)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 10:37:29 MET DST

Użytkownik "Mariusz Walczuk" <mwalczuk_at_wp.niespamuj.pl> napisał w wiadomości
> Hmmm, jakby Ci tu powiedzieć ... ja tam właśnie pracuję :)
> Problem w tym, że Sierp nie szukał satelitarnego dostępu do
> Inetu, tylko sposobu na połączenie dwóch i więcej lokalizacji
> z GWARANTOWANĄ przepustowością.

nie
owszem, chce aby np. przepustowosc nie spadla ponizej 16Kbps
na ten przyklad, ale ja szukam sposobu polaczenia kanalem
dwoch lokalizacji BEZAWARYJNIE - na to jest nacisk, nie na
predkosc ktora jest drugorzedna.
W porownaniu z oferta polpaku to taka netia to groszowa
sprawa... ale jak mowie - najwazniejsza jest bezawaryjnosc

> się przez Hub pod Frankfurtem, więc takie rozwiązanie będzie
> miało spory narzut czasowy (tak z 1000ms) w porównaniu do
> transmisji bezpośrednio przez transponder satelity.

sporo, ale byc moze do przezycia

Sierp